• Grupa PINO
  • Prv.pl
  • Patrz.pl
  • Jpg.pl
  • Blogi.pl
  • Slajdzik.pl
  • Tujest.pl
  • Moblo.pl
  • Jak.pl
  • Logowanie
  • Rejestracja

Razem damy radę

Dzień dobry kochani!! Wspólnie z Panią Mariolą postanowiłyśmy założyć dla Was bloga, który powinien Nam ułatwić współpracę w tym trudnym dla wszystkich okresie. Będziemy na nim zamieszczać zarówno ćwiczenia do wykonania, ale też propozycje filmów czy stron internetowych z materiałami edukacyjnymi. Pozdrawiam serdecznie M. P.

Kategorie postów

  • język angielski (10)
  • piosenki (1)
  • prace plastyczne (13)
  • religia (11)
  • sposób na nudę... (2)
  • ważne (6)
  • zadania do wykonania (61)
  • zajecia komputerowe (1)

Strony

  • Strona główna
  • Księga gości

Linki

  • DOMOWA ŚWIETLICA
    • Ósemkowa Świetlica
  • Piosenki
    • 112 numer alarmowy
    • Halo Panie policjancie
    • Karetka pogotowia
    • Pali się!
  • Religia
    • Droga Krzyżowa Pana Jezusa
    • Historia Nowego Testamentu
  • Strony edukacyjne
    • Matzoo
    • Pisu pisu
  • zajęcia komputerowe
    • Kodowanie dla dzieci
    • Mistrz klawiatury
    • Program do tworzenia rysunków

Każdy z nas jest ważny

 

 Dzień dobry. Witamy Was w środę 3 czerwca. Wczoraj odbył się test sprawdzający Waszą znajomość tabliczki mnożenia. Wszyscy poradziliście sobie bardzo dobrze, pomimo tego, iż pracowaliście na swój wynik w różnym czasie. Najszybciej wszystkie działania rozwiązała Magda. Zajęło jej to 1 minutę.  Brawa dla Magdy    

                                                                                                                                                                                                

 

 

 

   Dzisiaj spróbujecie zastanowić się nad swoimi mocnymi stronami, znalezieniem tego z czego jesteście dumni i wychodzi Wam najlepiej. Poznamy wyrazy, których pisownię trzeba zapamiętać. Nadal będziemy doskonalić technikę rachunkową w zakresie 100.

 

 

 

J.polski

 

Zadanie 1.

Otwórzcie czytanki na str. 41 i przeczytajcie uważnie opowiadanie pt. „Każdy jest ważny”.  Po zapoznaniu się z tekstem uzupełnijcie zdania o bohaterach czytanki ( ćwiczeniówki str. 56, polecenie 1). Następnie uzupełnijcie zdania w poleceniu 2 na str. 56.

 

Zadanie 2.

W zeszycie do j.polskiego napiszcie trzy zdania na temat swoich umiejętności, zdolności. Opiszcie z czego jesteś dumni, co dobrze Wam wychodzi, w czym czujecie się docenieni.

 

                                                                W klasie                                                 3 VI 2020 r.

 

                                      „ W czym jestem dobry?”

 

 

 

Jesteśmy bardzo ciekawe Waszych wypowiedzi. Czekamy na nie do jutra. Przyślijcie je na naszą pocztę.

 

 

 

Zadanie 3.

 

W języku polskim istnieją wyrazy, których pisowni nie można wyjaśnić, trzeba ją zapamiętać. Od dzisiaj przez parę dni będziemy codziennie poznawać kilka wyrazów z „ó” niewymiennym.  W środę zapamiętamy cztery wyrazy z ćw. 3 na str. 57 ( ćwiczeniówki).

 

Czy znacie sposoby na zapamiętanie trudnych wyrazów? Jest ich wiele. Proponujemy Wam założenie obrazkowego słowniczka z wyrazami z „ó” niewymiennym. Codziennie na osobnych kartkach przygotujecie tyle rysunków, ile poznacie nowych wyrazów. Kartki powinny być niezbyt duże, najlepiej o wymiarach 11cm na 15 cm. Z kartki z bloku rysunkowego można zrobić ich, aż cztery. W każdej kartce trzeba zrobić mały otwór na wstążkę, sznurek. Kartki najlepiej związywać, aby się nie pogubiły. Powstanie wtedy kolorowa książeczka. Oto wzór kartki z waszego słowniczka. Pamiętajcie o stronie tytułowej i umieszczeniu na niej imienia i nazwiska autora

 

Matematyka

 

 

 

Przygotujcie Wasze  papierowe banknoty i monety. Dzisiaj pokażemy Wam sposoby na dodawanie i odejmowanie pełnych dziesiątek do liczby dwucyfrowej.

 

Zadanie 1.

 

Mirek miał 22 zł. Tata dołożył mu 50 zł. Ile Mirek ma teraz pieniędzy?


 

Obliczenie zapiszemy tak:

 

 

 

 

Mirek ma teraz 72 zł.

 

Dodając do siebie dwie liczby dwucyfrowe, najpierw dodajemy dziesiątki, a potem jedności.

 

Korzystając z papierowych banknotów i monet pobawcie się w liczenie pieniędzy i wykonajcie obliczenia:

 

45 + 30 =                                                          57 + 30 =

 

36 + 60 =                                                          63 + 20 =

 

 

 

 

 

Zadanie 2.

 

Mirek miał 72 zł. Na zakup samochodu wydała 40 zł. Ile pieniędzy mu zostało?

 

 

 

 

 Zostało mu 32 zł.

 

Korzystając z papierowych banknotów i monet pobawcie się w liczenie pieniędzy i wykonajcie obliczenia:

 

75 - 30 =                                                          67 - 30 =

 

82 - 60 =                                                          93 - 40 =

 

 

 

Zadanie 3.

 

Otwórzcie ćwiczeniówki matematyczne na str. 61 i wykonajcie zadanie 1 i 2.

 

 

 

 

 

                                                 Pozdrowienia

 

03 czerwca 2020   Dodaj komentarz
zadania do wykonania  
Do tej pory nie pojawił się jeszcze żaden komentarz. Ale Ty możesz to zmienić ;)

Dodaj komentarz

Magdalena1307 | Blogi