Numery alarmowe
A tu kochani kilka piosenek o jakże ważnych numerach alarmowych. Posłuchajcie w wolnej chwili. Może któraś Wam się spodoba
Dzień dobry kochani!! Wspólnie z Panią Mariolą postanowiłyśmy założyć dla Was bloga, który powinien Nam ułatwić współpracę w tym trudnym dla wszystkich okresie. Będziemy na nim zamieszczać zarówno ćwiczenia do wykonania, ale też propozycje filmów czy stron internetowych z materiałami edukacyjnymi. Pozdrawiam serdecznie M. P.
pn | wt | sr | cz | pt | so | nd |
30 | 31 | 01 | 02 | 03 | 04 | 05 |
06 | 07 | 08 | 09 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 01 | 02 | 03 |
A tu kochani kilka piosenek o jakże ważnych numerach alarmowych. Posłuchajcie w wolnej chwili. Może któraś Wam się spodoba
Jest 16 kwietnia. Witamy serdecznie wszystkich drugoklasistów w ten słoneczny, czwartkowy poranek. Dzisiaj dowiemy się, jak należy zachować się kiedy zdarzy się wypadek i jak wezwać pomoc przez telefon. Poznamy miarę pojemności płynów.
J.polski
Czy wiecie co trzeba zrobić , gdy zdarzy się wypadek? Jak właściwie się zachować i pomóc poszkodowanym? Gdzie należy zadzwonić , aby wezwać pomoc? Na te pytania odpowie Wam film z serii Myszka w paski. Uważnie oglądajcie:
Zadanie 1.
Jakie informacje są ważne , gdy wzywamy pomoc przez telefon? Uporządkuj zdania:
https://learningapps.org/10757995
Zaproś do współpracy osobę dorosłą i odegrajcie scenkę przedstawiającą wzywanie pomocy przez telefon. Pamiętaj o zasadach prowadzenia rozmowy dotyczącej wzywania pomocy. Dialogi mogą dotyczyć takich tematów:
Dziadek zasłabł podczas spaceru w parku. |
Kolega spadł ze schodów i nie może się podnieść. |
Młodsza siostra zastała pogryziona przez psa. |
Dziewczynka została potrącona przez samochód na przejściu dla pieszych. |
Mama straciła przytomność podczas porządków w domu. |
Zadanie 2.
Otwórz ćwiczeniówki na stronie 71. Wykonaj ćw. 1 i ćw. 3.
Matematyka
Zanim przejdziemy do wykonania zadań obejrzyj w skupieniu filmy. Zajęcia przedstawione w drugim filmie, możecie również wykonać w domu razem z rodzicami. Dzięki temu utrwalicie sobie dzisiejsze zagadnienie, a przy okazji dobrze się pobawicie.
Zadanie 1.
Otwórz ćwiczenia z matematyki na stronie 30 i wykonaj ćw. 1,2,3. Zdjęcie zadań matematycznych należy przesłać na Naszą skrzynkę e-mail: klasa2-c@o2.pl
Zadanie 2.
Spróbuj rozwiązać zadania : https://learningapps.org/watch?v=pyfuonc7a01 , a następnie napisz w zeszycie z matematyki na kolorowo notatkę. Zapis powinien wyglądać tak:
W klasie 16 IV 2020r.
1 litr to:
dwa razy po pół litra
cztery razy po ćwierć litra
Zadanie dodatkowe dla wszystkich!
Zadanie domowe na jutro to wycięcie wszystkich banknotów (2 strony) i dorobienie 6 banknotów dziesięciozłotowych. Pieniążki będą potrzebne do nauki liczenia w kolejnych dniach.
Wycinanki znajdują się na końcu Waszych ćwiczeniówek z matematyki.
Chrystus zmartwychwstał! Alleluja!
Drodzy Rodzice, w czasie naszej dzisiejszej lekcji chcę by dzieci dowiedziały się więcej o Zmartwychwstaniu Jezusa, które świętowaliśmy.
W załączniku przesyłam lekcję z książki (dla dzieci, które nie mają podręcznika w domu) jest to str. 74 i 75 z naszego podręcznika. Proszę by dzieci zapoznały się z tym tematem.
Najważniejsza wiadomość z lekcji: Jezus zmartwychwstał to znaczy, że pokonał śmierć i żyje.
Zadanie dla dzieci: www.jednosc.com.pl/strefakatechety/images/zdalne-lekcje-religii/sp2/zad_kl_2-4_SP_Historie_Biblijne-Spotkanie_Zmartwychwstalego.pdf- gdy klinie się na ten link pojawi się strona z zadaniem – obrazkami. Proszę tego nie drukować, a jedynie pokazać dzieciom. Polecenie do zadania brzmi: Maria Magdalena ujrzała zmartwychwstałego Jezusa i pobiegła powiedzieć o tym uczniom. W jakiej kolejności należy ułożyć obrazki przedstawiające tę historię?
Jeśli są jakieś pytania do tematu – proszę pisać.
Serdecznie pozdrawiam,
Barbara B.