• Grupa PINO
  • Prv.pl
  • Patrz.pl
  • Jpg.pl
  • Blogi.pl
  • Slajdzik.pl
  • Tujest.pl
  • Moblo.pl
  • Jak.pl
  • Logowanie
  • Rejestracja

Razem damy radę

Dzień dobry kochani!! Wspólnie z Panią Mariolą postanowiłyśmy założyć dla Was bloga, który powinien Nam ułatwić współpracę w tym trudnym dla wszystkich okresie. Będziemy na nim zamieszczać zarówno ćwiczenia do wykonania, ale też propozycje filmów czy stron internetowych z materiałami edukacyjnymi. Pozdrawiam serdecznie M. P.

Kategorie postów

  • język angielski (10)
  • piosenki (1)
  • prace plastyczne (13)
  • religia (11)
  • sposób na nudę... (2)
  • ważne (6)
  • zadania do wykonania (61)
  • zajecia komputerowe (1)

Strony

  • Strona główna
  • Księga gości

Linki

  • DOMOWA ŚWIETLICA
    • Ósemkowa Świetlica
  • Piosenki
    • 112 numer alarmowy
    • Halo Panie policjancie
    • Karetka pogotowia
    • Pali się!
  • Religia
    • Droga Krzyżowa Pana Jezusa
    • Historia Nowego Testamentu
  • Strony edukacyjne
    • Matzoo
    • Pisu pisu
  • zajęcia komputerowe
    • Kodowanie dla dzieci
    • Mistrz klawiatury
    • Program do tworzenia rysunków

Kategoria

Zadania do wykonania, strona 10


< 1 2 ... 9 10 11 12 13 >

Wkrótce Wielkanoc

Jest poniedziałek 6 kwietnia 2020r. Witamy Was radośnie w pierwszym dniu nowego tygodnia, szczególnego, gdyż rozpoczęliśmy przygotowania do Świąt Wielkanocnych. Od dzisiaj, przez kolejne dni będziemy poznawać tradycje i zwyczaje związane z tymi wiosennymi świętami.

          

 

J.polski

 

Zadanie 1.

Rozwiąż krzyżówkę ze świątecznym hasłem: https://learningapps.org/4869163

 

Zadanie 2.

Otwórz podręcznik do języka polskiego na str. 80. W skupieniu przeczytaj tekst pt. „Wielkanoc”. Znajdź w tekście fragment, w którym mowa o wielkanocnych potrawach. Zapisz do zeszytu notatkę:

                                             

                             W klasie                                                                6 IV 2020r.

Na wielkanocnym stole znajdą się przysmaki takie jak: wypisz nazwy z tekstu………….

 

Pod tekstem narysuj jedną pisankę  opisaną w czytance pt. „Wielkanoc”. Pamiętaj, aby rysunek był duży, zajmował co najmniej pół kartki Twojego zeszytu. Zwróć uwagę na wszystkie szczegóły, gdyż chciałybyśmy sprawdzić, czy uważnie czytasz teksty i zapamiętujesz informacje.

To zadanie jest pracą na ocenę. Prześlij zdjęcie do wtorku do godz. 10.00 na naszą skrzynkę emailklasa2-c@o2.pl

 

Zadanie 3.

Przeczytaj jak wyglądają przygotowania do świąt w domach innych dzieci -  uzupełnij tekst.

https://learningapps.org/9718816

 

Zadanie 4. ( dla chętnych dzieci)

https://www.kolorowankionline.net/koszyk-wielkanocny

 

Matematyka

Drodzy Rodzice i Dzieci w środę w ostatnim dniu naszej zdalnej nauki zrobimy sobie test z dzielenia i mnożenia w zakresie 30. Proszę się do niego przygotowywać tzn. utrwalać dzielenie i mnożenie w zakresie 30. Proponuję korzystać z poznanych już na naszych lekcjach stron internetowych; a szczególnie https://www.matzoo.pl/klasa2 ,  https://szaloneliczby.pl/klasa-2/

 

Zadanie1.

Otwórz ćwiczeniówki na str. 29 i wykonaj zadanie tekstowe nr 2 i nr 3.

 

Zadanie 2.

Poćwicz dzielenie z komputerem:

https://www.tabliczkamnożenia.pl/spuq-dzielenie.html

 

                                                               Miłego dnia smile

 

 

06 kwietnia 2020   Dodaj komentarz
zadania do wykonania  

Życie na łące

Jest 3 kwietnia 2020r. W piątkowy poranek witamy wszystkich, którzy z radością czekają na nowe zadania, niestety ostatnie w tym tygodni.

Dzisiaj przyjrzycie się życiu na łące, poznacie mieszkańców  tego tajemniczego miejsca. Poćwiczycie pisanie odręczne oraz utrwalicie dzielenie w zakresie 30.

 

                         

 

J.polski

 

Zadanie 1.

Obejrzyj film edukacyjny opowiadający o życiu na łące: https://www.youtube.com/watch?v=LKLf5EN1Ff4.

Zapamiętaj nazwy zwierząt żyjące w tym ekosystemie.

 

Zadanie 2.

Aby utrwalić nazwy mieszkańców łąki wykonaj wykreślankę:  https://learningapps.org/1572190

Następnie otwórz zeszyt do j. polskiego i zapisz nazwy zwierząt, które pojawiły się w wykreślance.

 

                        W klasie                                                3 IV 2020r.

Na łące możemy spotkać:…. (wypisz nawy zwierząt, pamiętając o właściwych formach wyrazów).

Pod lekcją narysuj zwierzątko, które najbardziej cię zaciekawiło.

 

To zadanie jest pracą na ocenę. Prześlij zdjęcie do poniedziałku do godz. 10.00 na naszą skrzynkę email klasa2-c@o2.pl

 

Sprawdzam siebie ( dla chętnych dzieci)

Ten z Was, kto chce utrwalić wiedzę o łące, może wykonać  dodatkowe zadanie: „Kto mieszka na łące?”- połącz w pary.https://learningapps.org/9574942

 

 

Matematyka

 

Zadanie 1.

Otwórz ćwiczenia matematyczne na str.27 i rozwiąż zadanie 1 i 2.

 

Zadanie 2.

Poćwicz liczenie z komputerem.  https://learningapps.org/6831198

 

Muzyka

 

Czy nauczyliście się już słów I zwrotki piosenki pt. „ Znowu przyszła Wiosna”. Zaśpiewaj  ją razem  z filmikiem https://www.youtube.com/watch?v=iN6YfhyeZhs

Dzisiaj naucz się II zwrotki piosenki. Rób to fragmentami:

- przeczytaj kilka razy tekst i powtórz z pamięci

- posłuchaj nagrania piosenki

- powtórz, zaśpiewaj samodzielnie

 

Przypomnijmy sobie cały tekst piosenki:

„ Znów przyszła Wiosna”
1. Co się dzieje, świat się śmieje
wstało ciepłe słońce,
na polanie w ciemnym lesie
słychać jakiś koncert.

Wszędzie w koło jest wesoło,
Miś i wilk śpiewają
bo z daleka przybył gość
wszyscy go witają.

Ref. Znów przyszła wiosna i skacze po drzewach
rozwija kwiaty i budzi nas
to mała wiosna z ptakami dziś śpiewa
tęczą maluje świat

2. Po cichutku, po kryjomu
przyszła do nas wiosna
na paluszkach, niczym wróżka
piękna i radosna

Zaprosiła do zabawy
Dzieci małe duże
biegną wszystkie na polanę
aby śpiewać w chórze

 

Na koniec dnia, jeśli masz ochotę obejrzyj film na podstawie baśni https://www.youtube.com/watch?v=GhhVShJYaE0

 

                                                                                                              

 

                                                                                                            POWODZENIA

 

 

 

 

03 kwietnia 2020   Dodaj komentarz
zadania do wykonania  

Calineczka

   Witamy wszystkich Rodziców i Dzieci w ten czwartkowy poranek. Dzisiaj jest 2 kwietnia 2020r. Najserdeczniejsze życzenia imieninowe kierujemy do naszego kolegi Wiktora.  

                                         

   Chcemy podziękować Wam wszystkim za zaangażowanie i chęć współpracy w tak trudnej sytuacji. Bardzo prosimy o wyrozumiałość i cierpliwość w oczekiwaniu na indywidualną odpowiedź

dotyczącą przesyłanych zadań. Trudności z wysyłaniem informacji wynikają z przyczyn technicznych oraz dużego obciążenia sieci internetowych.

 

   Dzisiaj wysłuchacie nagrania lektury szkolnej pt. „Calineczka”, uporządkujecie wydarzenia, utrwalicie mnożenie i dzielenie w zakresie 30 (niedługo czeka nas internetowy sprawdzian), no i trochę

pobawicie się…

 

Język polski

 

Zadanie 1.

 

Znajdź w domu spokojne miejsce. Usiądź lub połóż się wygodnie i nastaw uszy do słuchania. Wysłuchaj nagrania lektury szkolnej pt. „Calineczka”. Zrób to w skupieniu, gdyż to co usłyszałeś i

zapamiętałeś będzie potrzebne do wykonania kolejnych zadań.

 

Tu kliknij: https://www.youtube.com/watch?v=rNhXMa4mH9k

 

Zadanie 2.

Myślę, że z zaciekawieniem i uważnie wysłuchaliście tej pięknej baśni. Otwórzcie zeszyty do j. polskiego i zapiszcie:

                   

                W klasie                                                     2 IV 2020r.

Tytuł: „ Calineczka”

Autor: Hans Christian Andersen

Bohaterowie: wpisz nazwy występujących postaci

 

Kolejnym zadaniem będzie uporządkowanie zdarzeń w baśni.Pomogą Ci w tym poniższe obrazki:

            

            

            

Możesz też skorzystać z układanki on-line. Tu kliknij:  http://scholaris.pl/resources/run/id/49654

Jeżeli usłyszałeś fanfary, to znaczy, że dobrze wykonałeś zadanie. Teraz uważnie przyjrzyj się obrazkom i nadaj tytuł każdemu z nich. Zapisz je w zeszycie pod metryczką lektury pt. „Calineczka”.

 

To zadanie jest trudne i chciałybyśmy sprawdzić oraz ocenić jak sobie poradziliście. Wyślijcie zdjęcie do jutra na adres klasa2-c@tlen.pl

 

Zadanie 3. (dla chętnych)

Pokoloruj: http://www.supercoloring.com/pl/kolorowanki/calineczka-znajduje-schronienie-pod-lisciem

 

Matematyka

Zadanie1.

Otwórz ćwiczenia matematyczne na stronie 26, wykonaj obliczenia z polecenia nr 3.

 

Zadanie2.

Wykonaj ćw. 5 i 6 ze strony 26.

 

 

 

                                                                                                                                      Miłej pracy

 

 

 

 

 

 

02 kwietnia 2020   Dodaj komentarz
zadania do wykonania  

Prima aprilis

Dzień dobry. Witam wszystkich w ten słoneczny poranek. Jest środa 1 kwietnia. Jest to szczególny dzień, gdyż witamy nowy miesiąc. Ponadto dzisiaj jest prima aprilis, czyli dzień żartów i

psikusów. Wszyscy znamy przysłowie „Prima aprilis uważaj, bo się pomylisz”. Pamiętajcie, aby Wasze żarty nikogo nie uraziły!

Dzisiaj dowiecie się co niezwykłego może wydarzyć się w tym żartobliwym dniu, poznacie wyrazy z trudnymi literami,  zabawne rymowanki oraz utrwalicie mnożenie w zakresie 30 inaczej niż zwykle.

Nie zapomnimy o naszych sympatycznych psiaczkach: Pędzlu, Myszce, Ciapku, Klaksonie i Misiu.

 

J.polski

 

Zadanie1.

Otwórz czytankę na str. 57 i uważnie przeczytaj wiersz Jana Brzechwy pt. „Prima aprilis”. Wymień jakie niezwykłe zdarzenia zostały opisane w wierszu. Czy mogły wydarzyć się naprawdę?

Otwórz ćwiczeniówki do j. polskiego i wykonaj polecenie 1 i 3 ze strony 66.

 

Zadanie 2.

Ponownie otwórz czytankę na str.58, odszukaj na stronie polecenie1. Przeczytaj głośno pary wyrazów umieszczone w kolorowych ramkach, zwróć uwagę na litery, którymi różnią się te wyrazy.

A teraz sprawdź swoją pamięć: zamknij oczy lub książkę i wymień sześć wyrazów z „h”, które zapamiętałeś.

Następnie przeczytaj wierszyki z wyrazami z „h”. Wybierz jeden najzabawniejszy i przepisz starannie do zeszytu. Zapis w zeszycie powinien wyglądać tak:

 

              W klasie      1 IV 2020r.

 

Ćw. 1 str. 58

Zrób zdjęcie z zeszytu i wyślij na naszą pocztę klasa2-c@tlen.pl do jutra do godziny 1000.

 

Teraz pora na chwilę wytchnienia. W nagrodę za ciężką pracę zapraszamy Was na krótki filmik

https://www.youtube.com/watch?v=oZcEtYjJlJI

 

 

Matematyka

Dzisiaj taki wesoły dzień, niech i matematyka będzie radosna. Kliknij w link i wykonaj ćwiczenie.

https://www.digipuzzle.net/minigames/mozaics/mozaics_multiplications.htm?language=english&linkback=../../ed

 

 

Plastyka

Wczoraj opisywaliście swoje ulubione Pięciopsiaczki, dzisiaj zrobicie ich portety. Nie będziemy Wam narzucać techniki plastycznej. Wybierzcie dowolną, taką jaką lubicie najbardziej. Możecie pieski

wykleić z różnych materiałów, namalować farbami, narysować kredkami lub jeszcze inaczej. Niech zadziała Wasza wyobraźnia. Pamiętaj, aby w prawym dolnym rogu napisać imię pieska. Na

wykonanie tego zadania macie czas do piątku. Zróbcie zdjęcie pracy  i wyślijcie je na adres poczty klasa2-c@tlen.pl

 

 

                                                                         Pozdrowienia

 

 

 

01 kwietnia 2020   Dodaj komentarz
zadania do wykonania  

Jakie były ,,Pięciopsiaczki

Dzień dobry. Jest wtorek 31 marca. Witamy wszystkie leniuchy, którym udało się wygramolić z łóżka i mimo tak sennej pogody zasiąść do lekcji. Na początku pochwała za wczorajsze zadanie.

Prawie wszystkim ( z wyjątkiem trzech maruderów) udało się wysłać test on-line z lektury. Panie też się cieszą, bo nauczyły się czegoś nowego J. Wyszło pięknie, zdecydowana większość ocen to

„szóstki”. Otrzymały je te dzieci, które prawidłowo odpowiedziały na wszystkie pytania. Były super exstra. „Piątek” możemy pogratulować uczniom, którzy zrobili jeden błąd. Oni są extra. Ci, którzy

pomylili się dwa razy dostali „czwórki” i również są świetni.  Nikt nie dostał „trójki”.

Dzisiaj kolejne zadania przed Wami.

 

J.polski

Zadanie1.

Książka pt. „Pięciopsiaczki” spodobała się Wam, ale i również Waszym rodzinom. Warto więc dowiedzieć się jeszcze więcej o ulubionych bohaterach. Pomoże Wam w tym krzyżówka. Kliknijcie w

poniższy link  https://progmar.net.pl/szkola/narzedzia/krzyzowki/magda-pol/1933/2

Przed Wami pojawi się diagram krzyżówki, a pod nim pytania. Żeby wpisać hasło do diagramu trzeba kliknąć pierwsze okienko hasła i pojawi się klawiatura, z której wybieracie kolejne literki lub

wpisujecie odpowiedź w całości. Po uzupełnieniu literami wszystkich okienek odczytacie hasło. To hasło wpiszecie do zeszytu z języka polskiego w dzisiejszym zapisie lekcji.

 

Zadanie 2.

Zastanów się, którego z Pięciopsiaczków polubiłeś najbardziej. Napisz w zeszycie do języka polskiego pięć zdań o jednym,  ulubionym piesku ( można więcej). W wykonaniu zadania pomogą Ci

pytania.

1. Jak miał na imię ulubiony piesek?

2. Jak wyglądał ten szczeniak? ( wielkość, kolor, cechy szczególne)

3. Kto został nowym opiekunem pieska?

4. Dlaczego nowy właściciel wymyślił dla niego takie imię?

5. Dlaczego polubiłeś tego psiaka?

 

Zapis w zeszycie będzie wyglądał tak:

 

                          W klasie                                  31 III 2020r.

Hasło krzyżówki brzmi: ………………………………………………………………………

 

Mój  ulubiony piesek nazywał się  ……………………………………………………………

 

To zadanie  będzie ocenione. Wyślijcie zdjęcie z zeszytu z opisem psa na naszą pocztę: klasa2-c@tlen.pl

do jutra do godziny 10.00.

 

 

Gimnastyka

Teraz pora na chwilę relaksu. Odejdźcie od stolików i znajdźcie sobie dużo wolnego miejsca. Posłuchajcie rymowanki i wykonajcie zadania. Do dzieła!

Abrakadabra, hokus-pokus,

Obracam się na pięcie, pałeczką robię zaklęcie,

Niechaj dzieci nie czekają,

Tylko w pieski się zamieniają.

Psy:

- idą na spacer- ( czworakowania i odgłosy : hau, hau, hau)

- węszą trop- ( naśladują wąchanie)

- gonią złodzieja ( bieg na czworaka, warczenie (wrr,wrr,wrr)

- piją wodę w siadzie klęcznym, ćwiczenia języka,

- idą spać- dowolna pozycja wymyślona przez dzieci.

 

Matematyka

Zadanie 1.

Otwórz zeszyt ćwiczeń na  stronie 25 i wykonaj polecenie 1.

Zadanie 2.

Wykonaj polecenie 2 ze str. 25. Zrób zdjęcia i wyślij je również na pocztę: klasa2-c@o2.pl

 

   

 

                                                                                  Pozdrowienia

 

 

31 marca 2020   Dodaj komentarz
zadania do wykonania  
< 1 2 ... 9 10 11 12 13 >
Magdalena1307 | Blogi