• Grupa PINO
  • Prv.pl
  • Patrz.pl
  • Jpg.pl
  • Blogi.pl
  • Slajdzik.pl
  • Tujest.pl
  • Moblo.pl
  • Jak.pl
  • Logowanie
  • Rejestracja

Razem damy radę

Dzień dobry kochani!! Wspólnie z Panią Mariolą postanowiłyśmy założyć dla Was bloga, który powinien Nam ułatwić współpracę w tym trudnym dla wszystkich okresie. Będziemy na nim zamieszczać zarówno ćwiczenia do wykonania, ale też propozycje filmów czy stron internetowych z materiałami edukacyjnymi. Pozdrawiam serdecznie M. P.

Kalendarz

pn wt sr cz pt so nd
01 02 03 04 05 06 07
08 09 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 01 02 03 04 05

Kategorie postów

  • język angielski (10)
  • piosenki (1)
  • prace plastyczne (13)
  • religia (11)
  • sposób na nudę... (2)
  • ważne (6)
  • zadania do wykonania (61)
  • zajecia komputerowe (1)

Strony

  • Strona główna
  • Księga gości

Linki

  • DOMOWA ŚWIETLICA
    • Ósemkowa Świetlica
  • Piosenki
    • 112 numer alarmowy
    • Halo Panie policjancie
    • Karetka pogotowia
    • Pali się!
  • Religia
    • Droga Krzyżowa Pana Jezusa
    • Historia Nowego Testamentu
  • Strony edukacyjne
    • Matzoo
    • Pisu pisu
  • zajęcia komputerowe
    • Kodowanie dla dzieci
    • Mistrz klawiatury
    • Program do tworzenia rysunków

Archiwum

  • Czerwiec 2020
  • Maj 2020
  • Kwiecień 2020
  • Marzec 2020

Najnowsze wpisy, strona 2


< 1 2 3 4 5 ... 21 22 >

Playtime

Dzisiaj moi  mili zajmiemy się nowym działem, ostatnim w naszej książce. Zapiszcie notatkę w zeszycie.

                                  

                 Lesson 9th June

Topic: Playtime. Zabawy.

 

draw - rysować

play tennis-grać w tenisa

ride a horse - jeździć konno

play the violin - grać na skrzypcach

dance - tańczyć

jump - skakać

use a computer - używać komputera

swim - pływać

ski - jeździć na nartach

 

A wy co lubicie robić w wolnym czasie , w co lubicie się bawić narysujcie 3 rzeczy które lubicie robić i podpiszcie po angielsku

Dziś nic nie odsyłamy miłej pracy :)

10 czerwca 2020   Dodaj komentarz
język angielski  

Potyczki ortograficzne

 

 

  Hej, witamy wszystkie dzieciaki w kolejnym dniu naszej zdalnej nauki. Jest wtorek 9 czerwca. Dzisiaj bardzo ważny i miły dzień, gdyż obchodzimy Dzień Przyjaciela. Nie zapomnijcie o nich w tym dniu, powiedzcie im coś miłego.

 

 

                           

 

 

  Dzisiaj  będziemy rozwiązywać nowe problemy matematyczne z wykorzystaniem dodawania
i odejmowania w zakresie 100. Utrwalimy pisownię znanych już wyrazów  z „ó” niewymiennym oraz poznamy kolejne wyrazy. Jutro czeka Was zadanie z ortografii na ocenę, które sprawdzi, czy zapamiętaliście pisownię omawianych wyrazów.  Do piątku czekamy na zdjęcia Waszych obrazkowych słowniczków.

 

 

 

Matematyka

 

 

 

Zadanie 1.

 

Rozgrzewka matematyczna. Poćwicz liczenie z komputerem:

 

https://www.tabliczkamnożenia.pl/mnozenia-spuq.html

 

 

 

Zadanie 2.

 

Otwórzcie ćwiczeniówki na str. 64 i wykonajcie polecenie 1. Przypomnijcie sobie miejsce dziesiątek i jedności w liczbie dwucyfrowej.

 

 

 

 

 

Zadanie 3.

 

Przeczytajcie treść zadań tekstowych nr 2 i nr 3 ze str. 64. Przeanalizujcie informacje i zastanówcie się nad rozwiązaniem. Zapiszcie  obliczenia i odpowiedzi na pytania.

 

 

W przyszły poniedziałek 15 czerwca zrobimy test z dodawania i odejmowania w zakresie 100 oraz tabliczki mnożenia. Ćwiczcie te umiejętności.

 

 

 

J.polski

 

 

 

Zadanie 1.

 

Otwórzcie Potyczki Ortograficzne na str. 29 i wykonajcie ćw. 4 i 5.

 

 

 

Zadanie 2.

 

Otwórzcie Potyczki Ortograficzne na str. 27. Wytężcie Wasze bystre oczka i znajdźcie na obrazku to co jest narysowane w ramce. Zwróćcie uwagę, że we wszystkich nazwach pojawia się „ó”. Niestety nie możemy wyjaśnić pisowni tych wyrazów, trzeba ją zapamiętać.

 

 

 

Zadanie 3.

 

Wykonajcie kartki do słowniczka obrazkowego z wyrazami: jaskółka, ołówek, kłódka.

 

To ostatni dzień pracy nad słowniczkiem. Wasze słowniczki powinny zawierać 18 kartek. Przypomnę jakie wyrazy opracowywaliśmy: źródło, wiewiórka, córka, ogórek, róża, różdżka, góral, królewna, żółty, tchórz, żółw, rózga, kłódka, ołówek, jaskółka, sójka, królik, wróbel. One pojawią się w jutrzejszym ćwiczeniu na ocenę. Jeżeli macie ochotę powiększajcie słowniczek o nowe wyrazy.

 

 

 

Zadanie 4.

 

Sprawdź, co potrafisz. Uzupełnij tekst: https://dyktanda.online/app/dyktando/1280

 

 

 

 

 

                                             Radosnego dnia 

 

 

 

09 czerwca 2020   Dodaj komentarz
zadania do wykonania  

Ważne są ćwiczenia, gdy się „ó”...

Serdecznie witamy Was w poniedziałek  8 czerwca. Dzisiaj poznacie kolejne wyrazy z „ó” niewymiennym. Rozwiążecie różne zadania matematyczne. Wykonacie ciekawe ćwiczenia ruchowe.

 

J.polski

 

Zadanie 1.

Otwórzcie czytankę na str. 49 i przeczytajcie  ortograficzny  wiersz pt. „ Ruszam mózgiem nie na próżno”. Odpowiedzcie na pytania:

 

*  Kto występuje w wierszu?

* Co robił strach na wróble?

*  Co robiły jaskółki?

* Co robił król?

* Co robiła wróżka?

* Co robił królik?

*  Jaki nastrój miał ten wiersz? ( smutny, żartobliwy, pełen zadumy, humorystyczny)

*   Przeczytajcie po kolei wszystkie wyrazy z „ó”

 

Zadanie 2.

Wybierzcie z każdej zwrotki po jednym wyrazie z „ó” i ułóżcie z nimi zdania składające się z co najmniej pięciu wyrazów. Zapiszcie zdania w zeszycie do j. polskiego.

To zadanie będzie oceniane. Przyślijcie je na naszą pocztę do wtorku.

 

Zadanie 3.

Otwórz ćwiczeniówki na str. 63 i rozwiąż krzyżówkę. Narysujcie trzy kartki do słowniczka obrazkowego z wyrazami: sójka, królik, wróbel.  Wykonajcie ćw. 3 ze str. 63.

 

 

 

Matematyka

 

Zadanie 1. 

Rozgrzewka matematyczne. Poćwicz liczenie z komputerem: https://zasobyip2.ore.edu.pl/uploads/publications/da1581d12617d99755d349db8ed3bf70_/index.html

 

Zadanie 2.

Otwórzcie ćwiczeniówki na str. 63 i wykonajcie zadanie 1. Obliczcie, ile reszty otrzymało każde dziecko? Przeanalizujcie informacje i zastanówcie się nad rozwiązaniem.

 

Zadanie 3.

Wykonajcie obliczenia, wpiszcie wyniki do tabelek ( zad.2/63).

 

W-f

Wykonajcie 10 ćwiczeń gimnastycznych z bohaterami filmiku. Ćwiczenia z pewnością Wam się spodobają, gdyż możecie równocześnie poćwiczyć j. angielski:

 

     

 

 

                                               

 

08 czerwca 2020   Dodaj komentarz
zadania do wykonania  

O uważnym słuchaniu.

Witamy serdecznie wszystkie dzieciaki w piątek 5 czerwca. Dzisiaj zastanowimy się, czy warto uważnie słuchać. Poznacie kolejne wyrazy z „ó” niewymiennym. Nauczycie się  sposobu na łatwe odejmowanie liczb dwucyfrowych.

 

J.polski

 

Zadanie 1.

Otwórzcie czytanki na str. 48 i uważnie przeczytajcie opowiadanie pt. „Fileciki do kontroli”. Sprawdźcie, czy dobrze zrozumieliście treść czytanki. Odpowiedzcie na pytania z ćw.1 (bez zielonej kropki) na str.60 w ćwiczeniówkach.

 

Odpowiedzcie na pytania:

*      Na czym polegało nieporozumienie między Panią a Bartkiem?

*      Co było przyczyną nieporozumienia?

 

Zadanie 2.

Przyczyną niesłyszenia może być zwykłe roztargnienie, brak uwagi. Niesłyszenie może również wynikać z poważniejszych problemów takich jak: niedosłuch lub głuchota. Wtedy o pomoc trzeba zwrócić się do lekarza specjalisty – laryngologa. Jak wygląda praca laryngologa dowiecie się z filmu:https://vod.tvp.pl/video/kulisy-czyli-blekitek-poznaje-zawody,laryngolog,21664844

  

Zadanie 3.

Zastanówcie się, jakie są zalety uważnego słuchania. Wykonajcie ćwiczenie:

https://learningapps.org/watch?v=pqf33o04t20

 

Zadanie 4.

Otwórzcie ćwiczeniówki na str.61 i odszukajcie w labiryncie nowe wyrazy z „ó” niewymiennym. Pamiętajcie, żeby rozpocząć poszukiwania od zielonej strzałki.

Przygotujcie kolejne trzy kartki do Waszego słowniczka obrazkowego z wyrazami z labiryntu. Narysujcie trzeci wyraz (nazwa zwierzątka), czwarty wyraz oraz ostatni wyraz.

 

 

 

Matematyka

 

Dzisiaj nauczymy się dodawać do siebie liczby dwucyfrowe

 

Zadanie 1.

Na przyjęcie dla dzieci przygotowano 56 kanapek. Dzieci zjadły już 23 kanapki. Ile kanapek zostało?

 

 

 

Odp. Zostały 33 kanapki.

 

Zadanie 2.

Otwórzcie zeszyty do matematyki i wykonajcie odejmowania według podanych wzorów. Zapiszcie:

 

                             W klasie                                                5 VI 2020r.

 

56 – 23 = 56 -20 -3 = 33

 

74 – 31 =

58 – 26 =

99 – 46 =

67 – 33 =

85 – 54 =

100 – 37 =

 

56 – 23 = 56 – 3 – 20 = 53 – 20 = 33

69 – 21 =

87 – 44 =

59 – 25 =

 

Zadanie 3.

Trening matematyczny. Poćwiczcie liczenie z komputerem. Wykorzystajcie podane sposoby na odejmowanie.

https://www.matzoo.pl/klasa2/odejmowanie-w-zakresie-100_7_34

 

 

 

                                  

 

 

 

 

 

05 czerwca 2020   Dodaj komentarz
zadania do wykonania  

Przygoda w sklepie

 

   Witamy radośnie wszystkie dzieciaki w czerwcowy poranek. Jest czwartek 4 czerwca. Prawie wszystkie Wasze pomysły na fantastyczną krainę już do nas dotarły. Bardzo ucieszyły nas te rysunki. Wasze pomysły są wręcz niesamowite. Jak zwykle nie zawiodłyśmy się na Waszej wyobraźni. Prace są kolorowe, bogate w szczegóły i starannie wykonane. Autorzy tych prac zostaną nagrodzeni najwyższą oceną z plastyki. Gratulujemy!

 

   Przysyłajcie zdjęcia swoich fasolek, niestety jeszcze nie wszyscy pokazali swoje roślinki. Metrową roślinką jako pierwsza wyhodowała Julka. Jesteś dobrą ogrodniczką.  Znasz się na tym!

                        

 

 

 

   Nie zmarnujcie Waszych roślinek,  przesadźcie je do ogródka lub na grządkę  koło domu. Obserwujcie jej dalszy rozwój. Pamiętajcie o podpórce wspierającej roślinę. Późnym latem zbierzecie strąki fasoli i pochwalicie się nimi w klasie.

 

   Dzisiaj zastanowicie się, czy trzeba być uważnym robiąc zakupy. A jak  o zakupach mowa, to wypada doskonalić umiejętność szybkiego i bezbłędnego liczenia. Ponadto dołączycie kolejne wyrazy z „ó” niewymiennym do swojego słowniczka obrazkowego.

 

 

 

 

J.polski

 

 

 

Zadanie 1.

 

Otwórzcie czytanki na str. 46 i przyjrzyjcie się ilustracjom przedstawiający przygodę Marylki. Swoimi słowami opowiedzcie, co przydarzyło się dziewczynce w sklepie.

 

 

 

Zadanie 2.

 

Uważnie przeczytajcie słownictwo zgromadzone w ramce na str.47 w podręczniku. Te wyrażenia będą Wam potrzebne do uzupełnienia tekstu opowiadania o przygodach Marylki, który znajduje się w ćwiczeniówkach na str. 59. Dopiszcie brakujące wyrazy.

 

 

 

Zadanie 3.

 

Dzisiaj zapamiętamy kolejne wyrazy z „ó” niewymiennym. Otwórzcie Potyczki Ortograficzne na str.28. Wykonajcie polecenia 1,2,3.  Następnie  przygotujcie kolejne kartki do słowniczka obrazkowego z wyrazami: róża, różdżka, góral, królewna, żółty.

 

 

 

Matematyka

 

Dzisiaj nauczymy się dodawać do siebie liczby dwucyfrowe.

 

 

 

Zadanie 1.

 

Drugoklasiści pojechali na wycieczkę do Opola. Grupa 64 uczniów pojechała autokarem, a grupa 25 uczniów pojechała pociągiem. Ilu uczniów pojechało na wycieczkę do Opola?

 

Jola liczyła to tak:     64 + 25 = 64 + 20 + 5 = 84 + 5 = 89

 

Krzyś liczył to tak:     64 + 25 = 60 + 20 + 4 + 5 = 80 + 9 = 89

 

Odp. Na wycieczkę do Opola pojechało 89 uczniów.

 

 

 

Zadanie 2.

 

Otwórzcie zeszyty do matematyki i wykonajcie dodawania według podanych wzorów. Zapiszcie:

 

                                      W klasie                                                4 VI 2020r.

 

64 + 25 = 64 + 20 + 5 = 84 + 5 = 89

 

83 + 16 =

 

52 + 34 =

 

44 + 53 =

 

64 + 25 = 60 + 20 + 4 + 5 = 80 + 9 = 89

 

76 + 13 =

 

35 + 41 =

 

63 + 25 =

 

 

 

Zadanie 3.

 

Trening matematyczny. Poćwicz liczenie z komputerem. Wykorzystaj poddane wzory dodawania.

 

https://www.matzoo.pl/klasa2/dodawanie-w-zakresie-100_7_32

 

 

 

 

 

                                              Cudownego dnia   

 

04 czerwca 2020   Dodaj komentarz
zadania do wykonania  
< 1 2 3 4 5 ... 21 22 >
Magdalena1307 | Blogi