• Grupa PINO
  • Prv.pl
  • Patrz.pl
  • Jpg.pl
  • Blogi.pl
  • Slajdzik.pl
  • Tujest.pl
  • Moblo.pl
  • Jak.pl
  • Logowanie
  • Rejestracja

Razem damy radę

Dzień dobry kochani!! Wspólnie z Panią Mariolą postanowiłyśmy założyć dla Was bloga, który powinien Nam ułatwić współpracę w tym trudnym dla wszystkich okresie. Będziemy na nim zamieszczać zarówno ćwiczenia do wykonania, ale też propozycje filmów czy stron internetowych z materiałami edukacyjnymi. Pozdrawiam serdecznie M. P.

Kalendarz

pn wt sr cz pt so nd
27 28 29 30 01 02 03
04 05 06 07 08 09 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Kategorie postów

  • język angielski (10)
  • piosenki (1)
  • prace plastyczne (13)
  • religia (11)
  • sposób na nudę... (2)
  • ważne (6)
  • zadania do wykonania (61)
  • zajecia komputerowe (1)

Strony

  • Strona główna
  • Księga gości

Linki

  • DOMOWA ŚWIETLICA
    • Ósemkowa Świetlica
  • Piosenki
    • 112 numer alarmowy
    • Halo Panie policjancie
    • Karetka pogotowia
    • Pali się!
  • Religia
    • Droga Krzyżowa Pana Jezusa
    • Historia Nowego Testamentu
  • Strony edukacyjne
    • Matzoo
    • Pisu pisu
  • zajęcia komputerowe
    • Kodowanie dla dzieci
    • Mistrz klawiatury
    • Program do tworzenia rysunków

Archiwum

  • Czerwiec 2020
  • Maj 2020
  • Kwiecień 2020
  • Marzec 2020

Najnowsze wpisy, strona 5


< 1 2 ... 4 5 6 7 8 ... 21 22 >

Bob and Olly - I like music.

Dzisiaj moi mili kończymy rozdział a więc zaglądamy do książek na stronę 58 i 59 i zapisujemy w zeszytach

                                  

                Lesson 27th May

Topic: Bob and Olly - I like music.

 

najpierw patrzymy na stronę 58 są tam nazwy instrumentów muzycznych proszę przepisać nazwy do zeszytu i narysować przy nich instrumenty.

 

Następnie patrzymy na stronę 59 słuchamy historyjki i powtarzamy razem z nagraniem

w ćwiczeniach zadanie 1 i 2 str 45

 

str 46 zadanie 1 i 2

str 47 zadanie 1

str 48 zadanie 1,2 i 3

str 49 zadanie 1 i 2

 

życzę miłej pracy pozdraiwiam

 

Ze względu na brak możliwości dołączenia pliku mp3 na blogu, zostały one przesłane przez Mobidziennik.

27 maja 2020   Dodaj komentarz
język angielski  

Kim będę, gdy dorosnę?

Dzień dobry. Jest środa 27 maja. Witamy wszystkie dzieciaki, a szczególnie te, które czekają na nowe zadania. Dzisiaj przeniesiemy się w świat marzeń i fantazji.  Zastanowimy się kim możecie zostać w przyszłości.

 

J.polski

 

Zaczniemy od zabawy wprowadzającej do dzisiejszego tematu:

 „Jaki to zawód?” - przeczytajcie zagadki o różnych zawodach i dopasujcie do nich obrazek przedstawiający jego wykonawcę :

https://wordwall.net/play/2578/305/666

 

Zadanie 1.

Z jakim przedmiotem kojarzy się Wam dany zawód? Wykonajcie ćwiczenie 2 ( łącznie z niebieską kropką) na str. 48 w ćwiczeniówkach.

 

Zadanie 2. 

 

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                        Przypomnijcie sobie wiadomości o czasownikach. Czasowniki to wyrazy nazywające czynności. Nazwijcie czynności, które wykonują przedstawiciele różnych zawodów. Uzupełnijcie ćwiczenie 4 ze str. 49.

 

Zadanie 3.

Wykonajcie ćw. 6 ze str. 49. Wpiszcie do odpowiednich kratek  nazwy zawodów. Zwróćcie uwagę na literki, które wpisaliście w niebieskie i żółte pola. Co zauważyliście?

 

Zadanie 4.

Poznaliście dzisiaj kilkanaście nazw zawodów. Być może z niektórymi spotkaliście się pierwszy raz. Napiszcie w zeszycie, kim chcecie zostać w przyszłości i dlaczego. Ułóżcie co najmniej trzy zdania.

 

                                W klasie                                                     27 IV 2020r.

 

Kim zostanę w przyszłości?

Jesteśmy bardzo ciekawe, jakie są Wasze zawodowe marzenia. Może zrobimy sobie klasową listę zawodów? Przyślijcie swoje pomysły na naszą skrzynkę e-maile.

 

 


Matematyka

 

Zadanie 1.

Poćwicz liczenie z komputerem: mnożenie przez 10: https://www.matzoo.pl/klasa2/mnozenie-przez-10_9_51

Poćwicz liczenie z komputerem: dzielenie przez 10: https://www.matzoo.pl/klasa2/dzielenie-przez-10-w-zakresie-100_10_55

 

Zadanie 2.

Otwórz ćwiczeniówki na str. 58 i wykonaj obliczenia z polecenia 1. Wpisz wyniki do okienek. Nie przepisuj działań do zeszytu.

 

Zadanie  3.

Przeczytaj uważnie zadanie z treścią nr 2 (bez kropki)oraz zadanie nr 3 ze str. 58. Uporządkuj informacje z zadań i zaplanuj rozwiązania.

 

                                               Pozdrawiamysmile

 

27 maja 2020   Dodaj komentarz
zadania do wykonania  

Dzień Matki

 

 Jest wtorek 26 maja. Witamy serdecznie w najpiękniejszym dniu w roku. Dzisiaj swoje święto obchodzą wszystkie Mamy. Z okazji ich święta życzymy wszystkim Mamom zdrowia, szczęścia i pociechy z dzieci!

 

 

 

            

 

 

J. polski

 

Zadanie 1.

Otwórzcie podręcznik na str. 33 i przeczytajcie wiersz pt. „Najczerwieńszy kubek”.  Odpowiedzcie na pytania:

 

§        Co dzieci chciały podarować swojej mamie?

§        Jak wyglądał kubek, którym dzieci obdarowały mamę?

§        Dlaczego kubek miał czerwony kolor?

§        Dlaczego dzieci chciały podarować Mamie taki kubek?

 

Trenuj czytanie - przeczytajcie dwa razy głośno i wyraźnie ten wiersz.

 

Zadanie 2.

Otwórzcie podręcznik na str. 34 i zapoznajcie się z informacjami na temat sposobu pisania życzeń. Zapamiętajcie cztery informacje, które powinny znaleźć się w tekście życzeń:                                                                                             

 

 

 

Uzupełnijcie i przeczytajcie teksty życzeń z ćw. 2 ze str. 34. Wybierzcie te, które podobają się Wam najbardziej. Zapiszcie tekst życzeń na laurce dla mamy, którą wczoraj wykonaliście. Postarajcie się napisać życzenia, jak najpiękniej potraficie.

 

Zanim podarujecie Mamom laurki zróbcie zdjęcia i przyślijcie na naszego bloga.

 

Muzyka

Zaśpiewajciepiosenkę dla mamy pt. „Kocham Cię, Ti Amo, Je T'aime”:

 

 

Kocham Cię, Ti Amo, Je T'aime

 

1. Usiądź mamo przy mnie blisko
I posłuchaj tych słów,
Ty z pewnością wiesz to wszystko,
Jednak powiem to znów.

 

Ref. Kocham Cię, Ti Amo, je t’aime
I nie pytaj mnie dlaczego tak jest
Ty jesteś mą mamą, wspaniałą kochaną
Jedyną na zawsze i kochasz mnie też.
Kocham Cię, Ti Amo, je t’aime
I nie pytaj mnie dlaczego tak jest
Ty jesteś mą mamą, wspaniałą kochaną
Jedyną na zawsze i kochasz mnie też.

 

2. Popatrz mamo w moje oczy
Ujrzysz w nich miłość mą.
Nawet bardzo późno w nocy
Śpiewać będę Ci to.

 

Ref. Kocham Cię, Ti Amo, je t’aime
I nie pytaj mnie dlaczego tak jest
Ty jesteś mą mamą, wspaniałą kochaną
Jedyną na zawsze i kochasz mnie też.
Kocham Cię, Ti Amo, je t’aime
I nie pytaj mnie dlaczego tak jest
Ty jesteś mą mamą, wspaniałą kochaną
Jedyną na zawsze i kochasz mnie też.

 

 

Wczoraj nauczyliście słów pierwszej zwrotki i refrenu piosenki. Dzisiaj zapamiętajcie słowa drugiej zwrotki.

 

Matematyka 

 

 

 

Zadanie 1.

Rozgrzewka matematyczna. Sprawdź, czy potrafisz mnożyć: https://szaloneliczby.pl/tabliczka-mnozenia-do-100-test-wyboru/

Ucz się tabliczki mnożenia, gdyż w przyszły poniedziałek zrobimy sprawdzian z mnożenia w zakresie 100.

 

Zadanie 2.

Poćwiczcie liczenie z komputerem, dzisiaj zapamiętajcie iloczyny mnożenia przez 9:  https://www.matzoo.pl/klasa2/mnozenie-przez-9_9_50

 

Zadanie 3.

Otwórzcie ćwiczeniówki na str. 60 i wykonajcie obliczenia w poleceniu 4 i 5.  Jeżeli macie jeszcze trudności z zapamiętaniem iloczynów, korzystajcie z tabliczki mnożenia.

 

 

Gimnastyka

Pora na zajęcia, które lubicie najlepiej. Dzisiaj przedstawiam Wam propozycje ćwiczeń na drabince koordynacyjnej. Brzmi to niezwykle skomplikowanie, ale wykonanie drabinki nie jest  trudne. Ćwiczenia na takiej drabince sprawią wam wiele radości. Spróbujcie. Poszukajcie w domu taśmy malarskiej, albo taśmy klejącej. Jak wykonać taką drabinkę oraz jakie ćwiczenia możecie na niej robićpokaże Wam filmik:

 

 

 

Na koniec zajęć chcemy Wam przypomnieć o złożeniu życzeń Mamom z okazji dzisiejszego święta i wręczeniu laurek, które samodzielnie wykonaliście. Pamiętajcie o tym, aby wyściskać Mamę z całych sił. Może zaśpiewacie naszą nową piosenkę.

 

 

 

                                                                                                  Miłego dnia

 

 

 

 

 

 

 

26 maja 2020   Dodaj komentarz
zadania do wykonania  

Moja mama jest wspaniała

 

   Witamy wszystkich drugoklasistów w ostatnim tygodniu maja. Jest poniedziałek 25 maja. Z pewnością zajrzeliście już na naszego bloga i zauważyliście,  ile pięknych portretów Cukierka pojawiło się w naszej galerii. Prace są przepiękne, wykonane z niezwykłą starannością i pomysłowością. Spisaliście się na medal. Wszyscy autorzy tych prac zasługują na najwyższe oceny z plastyki.

 

                 

 

 

 

J.polski

 

Zbliża się najpiękniejszy dzień w roku. Swoje święto będzie obchodziła najważniejsza i najbliższa Nam osoba. Kto to taki? Odpowiedź na to pytanie znajdziecie w krzyżówce

https://learningapps.org/display?v=paxin2ku520

 

Zadanie 1.

 

Zastanówcie się, jaka jest Wasza mama. Wybierzcie określenia, które ją opisują zadając pytanie: jaka?

 

     

 

                                                                                             

 

 

 

Otwórzcie ćwiczeniówki na str. 46 i wykonajcie polecenie 1 ( razem z niebieskimi kropkami). Uzupełnijcie zdania opisujące Waszą mamę.

 

 

 

Plastyka

 

Zbliża się Święto Mam, pora więc przygotować dla Nich piękne niespodzianki. Największym prezentem dla Mamy będzie to, co jej dziecko wykona samodzielnie. Musicie to zrobić w tajemnicy, aby Mama otrzymała prezent w dniu swojego święta, czyli jutro. Chciałabym zaproponować Wam  wykonanie laurki z pięknym bukietem kwiatów. Przygotujcie kolorową kartkę A4, zeszyt kolorowych papierów, klej ,nożyczki, wstążeczkę. Kartkę złóżcie na pół, tak jak książkę. Na dzisiejszej lekcji na pierwszej stronie wykonacie bukiet. Nie spieszcie się z pisaniem życzeń. Jutro wspólnie napiszemy życzenia dla mamy na kolejnej stronie laurki. Pomysł na bukiet kwiatów możecie zobaczyć na filmiku. Przedstawia on pomysły na trzy laurki. Wybierzcie ten, który podoba się Wam najbardziej:

 

 

 

 

Muzyka

 

Myślę, że chcielibyście również nauczyć się piosenki dla swojej mamy. Uważnie posłuchajcie słów piosenki pt. „Kocham Cię, Ti Amo, Je T'aime”

 

 

 

Odpowiedzcie na pytania:

 

·        Jaki jest nastrój tej piosenki? ( radosny, smutny, wesoły, melancholijny, poważny)

 

·        Jaka jest melodia? ( szybka, wolna, skoczna, umiarkowana)

 

·        O kim opowiada piosenka?

 

·        Jaka jest mama z piosenki? Znajdź fragment tekstu, który o tym mówi.

 

·        Co oznaczają słowa:  Ti Amo, je t’aime
Ti amo to w j. włoskim „kocham cię” ,   je t’aime to w j. francuskim „ kocham cię”

 

 

 

Oto słowa piosenki:

 

Kocham Cię, Ti Amo, Je T'aime

 

1. Usiądź mamo przy mnie blisko
I posłuchaj tych słów,
Ty z pewnością wiesz to wszystko,
Jednak powiem to znów.

 

 

 

Ref. Kocham Cię, Ti Amo, je t’aime
I nie pytaj mnie dlaczego tak jest
Ty jesteś mą mamą, wspaniałą kochaną
Jedyną na zawsze i kochasz mnie też.
Kocham Cię, Ti Amo, je t’aime
I nie pytaj mnie dlaczego tak jest
Ty jesteś mą mamą, wspaniałą kochaną
Jedyną na zawsze i kochasz mnie też.

 

 

 

2. Popatrz mamo w moje oczy
Ujrzysz w nich miłość mą.
Nawet bardzo późno w nocy
Śpiewać będę Ci to.

 

 

 

Ref. Kocham Cię, Ti Amo, je t’aime
I nie pytaj mnie dlaczego tak jest
Ty jesteś mą mamą, wspaniałą kochaną
Jedyną na zawsze i kochasz mnie też.
Kocham Cię, Ti Amo, je t’aime
I nie pytaj mnie dlaczego tak jest
Ty jesteś mą mamą, wspaniałą kochaną
Jedyną na zawsze i kochasz mnie też.

 

 

 

Nauczcie się na pamięć słów piosenki fragmentami. Najpierw słów pierwszej zwrotki, a potem słów refrenu. Refren wydaje się długi, ale to tylko pozory. Po każdej zwrotce słowa refrenu powtarzają się dwukrotnie.

 

                                        

 

25 maja 2020   Dodaj komentarz
zadania do wykonania  

Cukierek

 

             

22 maja 2020   Dodaj komentarz
prace plastyczne  
< 1 2 ... 4 5 6 7 8 ... 21 22 >
Magdalena1307 | Blogi